سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PDF Password Remover 3.12 یک برنامه بسیار خوب برای ازبین بردن پسوورد فایلهای PDF می باشد. با رمز گذاشتن برروی فایلهای PDF امکان کپی کردن و ویرایش آنها غیرفعال می شود. اکنون با این برنامه می توانید فایل PDF رمز شده رابراحتی به فایل PDF عادی تبدیل نمایید.

لینک دانلود مستقیم (حجم1.27MB) :







تاریخ : سه شنبه 91/10/12 | 10:19 عصر | نویسنده : مهندس ابراهیم کاظمی | نظرات ()


برای نوشتن پاوقی در ورد 2010 ابتدا برروی قیمت References در نوار ابزار کلیک می کنیم تا پنجره ی آن فعال شود، سپس قسمت Footnotes را پیدا می کنیم (شکل زیر)



در این قسمت گزینه هایی که در شکل مشخص شده اند وظایفی به شرح زیر دارند:

(1) این گزینه جهت درج پاورقی استفاده می شود.

(2) این گزینه جهت درج یادداشت پایانی به کار می رود.

(3) با کلیک بر روی این گزینه پنجره ی تنظیمات پاورقی ازقبیل: نوع فونت، نحوه شماره گذاری و ... باز می شود.



حال برای درج پاورقی مراحل زیر را به ترتیب اجرا می کنیم:

1. نشانگر موس را در انتهای عبارت موردنظر قرار داده و بر روی گزینه ی Insert Footnote  کلیک می کنیم.

مشاهده می شود که در انتهای صفحه یک خط افقی ترسیم شده که زیر آن شماره 1 نوشته شده است، حال درمقابل شماره ی مذکور عبارت موردنظر را تایپ می کنیم.


اکنون می توانیم عبارتی که نوشتیم و شماره ای که ازقبل درج شده بود را انتخاب نموده و فونت و سایز آن را تغییر دهیم.

مورد بعدی مربوط به تنظیمات خط افقی ترسیم شده است. که گاهی ممکن است فاصله ی آن از نوشته زیاد بوده و یا بخواهیم آن را به سمت چپ، سمت راست و یا حتی به وسط صفحه منتقل کنیم. برای این کار ابتدا باید حالت نمایش WORD را بر روی  Draft  قرار دهیم، که این حالت ازطریق دگمه هایی که  در سمت راست و پایین نرم افزار  تعبیه شده امکان پذیر است (شکل زیر)


باکلیک بر روی گزینه ی Draft خواهید دید که حالت نمایش ورد تغییر خواهد کرد حال از منوی References از همان قسمت Footnotes بر روی گزینه ی Show Notes کلیک کرده تا منوی مربوط به پاورقی ها نمایش داده شود.


در پنجره ی جدیدی که باز می شود در کنار عبارت Footnotes قسمتی وجود دارد که باکلیک بر روی فلش کنار آن می توان تنظیمات خط پاورقی را تغییر داد. برای اینکار برروی فلش سمت راست کلیک نموده و گزینه ی Footnote Separator را انتخاب می نماییم. مشاهده می شود که خط افقی نمایان می گردد. با انتخاب این خط و استفاده از ابزار معمول WORD در منوی Home می توان آنرا به چپ، راست و یا وسط منتقل نمود و همینطور می توان فاصله ی اضافی بین خط افقی و عبارت پاورقی را Delete نمود.








تاریخ : دوشنبه 91/10/11 | 10:51 صبح | نویسنده : مهندس ابراهیم کاظمی | نظرات ()
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • امین خادمیان